LS Lee

Do what you think, do what you do!
做自己所想,想自己所做!

© LS Lee
Powered by LOFTER

吃喝玩乐新兴街

1.西门街口嘅"肥二",有肉丸,腐竹卷,排骨.你可以叫佢跟粉面饭都得.喜欢嘅话,打包翻屋企做餸都得,得,得咗!

2.南街嘅"大眼妹"又有肉丸排骨干蒸芋丝饼等等,好多学生哥早餐就喺嗰度解决噶!

3.唔少得介绍下就系南街嘅"狗肉旺粉仔"啦,老字号,好多外地嘅专程都嚟新兴食翻碗架!掂!

4.云吞铺都算系新兴几传统嘅食物啦,我食过咁多地方嘅云吞,最好食非新兴街莫属啦!周百福珠宝店"条巷仔入面嘅"老牌云吞铺",.而"新坚冷气"隔离间云吞铺就觉得牛腩粉仔最好食.而"奇香"隔离间云吞铺就系我哋长蒲嘅啦,老地方!果度啲药材鸡脚比翔顺酒店啲仲好食啊!佢又另外一个名字,叫"细路仔脚",因为俾药材浸得好涨,好肥肿,好似细路仔脚喎!"福建名饺"呢啲就唔需要介绍啦,因为都唔属于新兴本土嘅云吞.

5.城关中学斜对面嘅"新兴第一炭烧生蠔"同埋体育中心斜对面果间"海芬"炭烧生蠔好正架,新鲜夹抵食!

6.公园门口嘅"肥婆烧烤"都系我挚爱,佢好大架子架,唔系话几时食都得,要准时晚上12点先会开档,所以有时12点前都会见到几丁友喺度等肥婆开档嘅!可想而知,系几受欢迎!

7.城南市场对面嘅"肥婆娟"(发觉新兴好多开呢啲嘅都系肥婆...咔咔),佢度啲炒蚬同猪红好正架!牛杂就唔使讲啦,作为无牌小贩,得几把风扇,但系每日都坐满晒人,你都知道,OK架!

8.讲老字号牛杂,唔可以唔讲下,中山路嗰边间"张六",新兴街嘅牛杂元老,系佢啦!唔使讲嘢,我知道你哋肯定赞同噶啦!

9.西街小学嗰边有间长驻嘅"北京风味",我记得,我初中已经有噶啦,虽然佢哋唔系本地人,但系已经开始听得明新兴话,而且味道依然可以俾我揾翻初中放学嘅感觉,good...价钱便宜,5毫子一串,食到你生痘痘都系10几蚊,抵啦!

10.当然唔少得新兴特产----"凉果"啦.喺车站对面,就有"凉果一条街"乜嘢酸味凉果都有.假如你想平啲或者包装靓啲,就前往龙山条路,上面好多凉果批发市场.真系乜款式都有!

11.位于西街小学果边有间肠粉,都几好食噶,点解贡多人去食呢.因为佢呢肠粉唔知点解,好滑噶,可能呢油太平啦..统称"二少肠粉".可以枷!

12.新兴街连天堂肠粉都要落来做生意,你看新兴几有发展潜力,系南街有两间枷.肯定早开张果间好食呢啦.入面个肥仔都几Q噶.入到去唔食死都笑死.大医院落少少间度差D啦.系大间呢,不过都系认同南街度.

13.德源入面间"草鸡堡"都好多人食枷.点解贡多人食呢,点解会贡香呢.可能都系因为葱蒜太平,放多多多多落去噶.度搞到呢鸡又香又滑,得闲一家大小去食都唔错噶..

14:新兴"水煮鱼"应该度唔系几多人食噶,但系个人我又好中意个波.才广州会啊边果几间都唔错..好多款,四川噶整法又唔同,好多款枷..值得去一试..

15:讲起工厂人员肯定唔少得噶就系"煲仔饭"啦,新兴旧车站果边间太热气啦.烧得黑晒,点食呀.邮政斜对面果间又唔同啦.又有靓汤,呢饭又美味.绝对唔会烧焦..

16:快餐,我估好少人知道果间..就系新兴旧车站入面果间快车店,哇`入面呢菜,一个字"正".依家仲少人知道添..旧车站搬标之后究竟搬去标边度呢.好啦,等我讲你知啦.位于文化广场正面舞台右边条路仔入去..好偏僻枷.想食到好野肯定要出返少少力啦..

17:我依家讲起果间有种野超好食..我估一定好少好少人知道.依家我话俾大家知啦..德源正门口天峰网络左边个路口,果间XX酒巴正门口噶右边果间大排档,冇得罗出来卖枷.只可以预定."酱油鹅"(新兴话:是油鹅),肯定好食.110左右一只.唔好食稳我..

18:北上呢人开标间麻辣,才商业城后门,佢都算底力啦..以前才新华书店摆地摊,摆摆下就摆出标间铺位出来,你看几多人去食多稳钱.不过多数都系北上呢人食噶.好多飞仔,去食都要小心.不妨去一试.正,..如果唔够辣噶话,,可以叫老板娘罗佢呢自己整噶镇山之宝出来,.辣到你扑标街.

19:讲讲起一种可能有毒品成分噶野..贡度肯定系冇毒品成分啦.系太好食贡解.才南外果间大排档.呢"白粥"正都不得了..又滑,食落口淡淡清香..不得了..

20:以前"一鸣",新开了间叫(好似系叫)"新景堂",入面呢"烧春鸡".滑,嫰,爽...不过入面呢服务态度超差...

21:南街尾"一凡"面包店,看落新兴都几出名吓..小朋友,老人,青少年.都好中意去果度买包食..仲开咗两间分店添...

22:体育中心隔离,"蒸师傅",呢度D野都不错..好多品种..但系D凤爪太多色素啦..

喝:

1.当然系"快可立"啦,我去过其他地方快可立,都未见过有新兴快可立做得咁大,由公有化入股,变为而家私有化,虽然啲饮嘅都比较贵,但系难得新兴有个咁嘅地方坐..

2."1+1龟苓膏",呢间嘢都好似有种公有变私有嘅倾向,由之前只买龟苓膏变为而家乜都有得食.而且有两间.不过我都系最爱食佢果度啲鱼蛋,个人认为比7仔啲仲好食!

3.中山路果边啲糖水铺都好老字号架,有间叫"兴达"嘅,啲绿豆沙劲好食!其他啲刨冰都好正呀!而且仲有牛杂食添,真系多元化!

4.中山路"凤城","珍宝","星宝"等等呢几间茶餐厅啲双皮奶几好.

5.西餐厅.翔顺花园嘅"莱茵河"同大园路嘅"经典",仲有翔顺二桥方向嘅"金菊城".不过我始终觉得"经典"啲嘢好食!不过,依家新开了间"莱茵"位于丽都酒店二楼,可以讲依家新兴最好噶一间西餐厅.星空网络隔离,"左岸"都得..

6:广东人其特色.."凉茶"不得不讲..广东人,喝凉茶已经系一种传统."邓老"不二碗"黄振龙".....本薄利多..好稳..

7:商业城后面,又系开标唔系好耐噶一间珍珠奶茶,果D"呸牙""黑砖"都好爽口..台湾"手抓饼"...新兴第一间..(不过唔知系咪台湾噶,新兴人咪都谂得出.)

8:新兴街第一间"卡士奶",新兴人应该都好少饮奶..不过个人喜欢..仲卖得好贵..4.5蚊一小瓶...

9:广东人饮茶已经成为了习惯..天光一起床肯定稳D亲戚朋友去"沿江,翔顺,大富豪,中旅社"..坐落,一边饮茶,一边咬住个叉包.人生第一大乐事.
10:中山公园正门个十字路口..新兴第一家抄冰..水果日日新鲜...依家又整了好多小食..绝对系可以推荐噶地方..(因为我晚晚都差唔多去,都熟齐了)

玩:

1.唔可以唔推销下,就系"龙山"----"六祖惠能"嘅故居,典故多多,香火多多.求财,求运,求爱,求子,求学业...乜都得!旅游好去处.而且有温泉,正~~~而家summer,好多人都去龙山游水,真系超爽啊!

2.新兴而家温泉多多,龙山,水台,布城...都已经开发咗好多温泉出嚟啦...唔知我喺我楼下掘下,会唔会掘出温泉呢?幻想ing...咔咔....

3."藏佛坑"位于龙山上小小,上面山水如画,如诗如醉...据闻系六祖经过嘅地方!山水都可以饮得架,赞!

4:男人度洗脚按摩,女人行街买野..男(康萘卿,温洲城,温洲沙龙,温洲港,新洲,知足阁等等)女(商业城,南街等等)

5:机室,网巴,桌球,篮球,足球等等...

乐:
新兴就冇咩娱乐嘅地方嘅啦,我哋蒲嚟蒲去都系K场,翔顺花园嘅"豪都",恒辉豪庭嘅"龙洲",新兴一中附近嘅"金悦","人上人",龙山半路嘅"丽天"等等...唱K劲抵,歌都拍得上neway架!
虽然有时我哋都选择干脆喺屋企上几日网唔出街.不过点讲都系自己土生土长嘅地方!新兴,虽然,你而家差唔多变成蒲嘅地方,而且啲所谓嘅型仔型女好怪畸,兼且条街人流量越嚟越多.但系,新兴,你永远系我嘅屋企,我睇住你繁荣架,你睇,啲专卖店一间一间咁开,啲靓车就越嚟越多!好,我撑你噶新兴人!加油啦...光荣ing...系新兴人嘅,就支持下啦,支持新兴经济发展啊!!以前发现咩好野再介绍大家啦..有咩意见或者好玩好食好喝噶地方留言啦

评论
热度 ( 1 )
TOP